Save Car – MD Tourism d.o.o
SafeCar_LogoFinal (1)

Opis projekta

Save Car je firma sa sjedištem u Švicarskoj sa kojom imamo kontinuirani rad na SEO i Google oglašavanju, kreiranju sadržaja i marketinških kampanja na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Linked In i Twitter.

SEO strategija za Save Car se bazirala na optimizaciji tehničkih parametara te sve i jedne kategorije proizvoda koju naš klijent prodaje, što je značilo proširivanje sadržaja za gotovo sve kategorije usluga te optimizacija istoga prema relevantnim ključnim riječima.  SEO se temeljio na detaljnoj analizi interesa korisnika. Također, doprinos SEO optimizaciji je bilo i kontinuirano pisanje novih blog objava koje su bile bazirane na isticanju najkonkurentnijih modela.

Na Google Ads oglašavanje je bilo strukturirano od nekoliko različitih grupa oglasa unutar jedne Search kampanje. Grupe oglasa smo detaljno ciljali prema lokaciji i vremenu prikazivanja oglasa. Optimizacijom kampanje došli smo do svega nekoliko relevantnih ključnih riječi unutar svake grupe oglasa, koje su ciljale korisnike u završnoj fazi procesa kupovine.
 
Facebook kampanje su bile orijentirane na ciljeve post engagement i web site clicks. Obje kampanje su imale precizno definisane ciljne skupine. One su bile definisane prema lokaciji, dobnoj granici, interesima te nakon kratkog vremena i prema interakciji sa Save Car. Engagement kampanjama smo dolazili do mišljenja korisnika i interesa za pojedine proizvode, a pomoću website click kampanja smo dovodili nove korisnike na strateške stranice.

Nakon određenog vremena, odlučili smo objediniti sve korisnike koji nisu ostvarili strateški cilj (kupovina proizvoda) na jednoj stranici, što je značilo da moramo napraviti landing stranicu za remarketing. Ta landing stranica je bila vidljiva samo i isključivo osobama koje su došle preko remarketinga. Glavni cilj ove stranice je bila prodaja najkonkurentnijih proizvoda, ali s odobrenim popustom od 20%.

Digitalna kampanja je zaokružena objedinjavanjem svih posjetitelja web stranice na jednu stranicu. Postavili smo Display kampanju za koju smo napravili atraktivne animirane oglase, te aktivirali našu remarketing listu na kojoj su bili svi oni koji su došli na stranicu a nisu napravili željenu radnju.

Ako uporedimo prva dva mjeseca saradnje sa Save Car  sa istim mjesecima prethodne godine možemo vidjeti kako smo u ova dva mjeseca ostvarili 468% više sesija, doveli smo 390% više korisnika, a stranica se pogledala 88.99% više puta.

Facebook oglašavanje je rezultiralo s više od 100 upita u inbox, a tu je i izuzetno veliki broj komentara na objave iz kojih se jasno može vidjeti interes publike za proizvode Save Car-a.

©2025 | MD Tourism d.o.o | Sva prava zadržana

Log in with your credentials

Forgot your details?