MD Tourism Travel – turkish – MD Tourism d.o.o
ernalogo1200

Opis projekta

MD Tourism Travel podružnica u Sarajevu je turistička agencija orijentisana ka turskom tržištu.

Naša zadaća prilikom vođenja kampanje digitalnog marketinga za potrebe ove agencije je redizajn i SEO web stranice www.mdtourism.travel, izrada, vođenje i kreiranje vizuala kao i oglašavanje na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter i Linked In, te kreiranje promotivnog materijala.

Dizajnirana je atraktivna web stranica  s funkcijom promocije Bosne i Hercegovine namijenjena turskom tržištu. Glavni cilj je bio prezentirati vrhunsku i široku ponudu turističkih paketa koje ova turistička agencija nudi.

Na projektu su radili grafički dizajner koji je osmislio dizajn logotipa, web dizajner zadužen za web stranicu te content manager koji je kreirao i oblikovao cjelokupni sadržaj imajući na umu SEO pravila. U pripremi sadržaja i izradi web stranice, vodili smo računa da ostvarimo najviše SEO standarde kako bi se web stranica visoko pozicionirala prilikom specifičnih pretraga potencijalnih kupaca za turističke pakete širom svijeta.

Rad na dizajnu promotivnih materijala koje smo kreirali za MD Tourism Travel poput kataloga, brošure i vizit kartica kao cilj imali su: vjerodostojno i kreativno predstaviti brend i prenijeti njihovu nit vodilju na materijale s kojima će se predstavljati svojim klijentima. Prilikom dizajna estetika je imala važnu ulogu, kao i to da kupci na jednostavan način saznaju važne podatke o uslugama.

Bounce rate se u periodu od kad smo izradili novu web stranicu za MD Toursim Travel i pokrenuli kampanju, smanjio za čak 95, 88%. Navedeno nam ukazuje kako je sadržaj i struktura cijele web stranice, s posebnim fokusom na landing stranicu konstruirana na način da privlači i zadržava posjetitelje. Što je manji bounce rate, znači da se korisnici duže zadržavaju na web stranici i nakon pregledane odredišne stranice i obrnuto. Konstantno smo radili na optimizaciji web stranice, te je navedeno također razlog zadržavanja korisnika na stranici.

Čak 77% korisnika upisalo se na newsletter putem pop up prozorčića na web stranici koji “iskoči” nakon nekoliko minuta, a 23% korisnika upisalo se na klasičan način, tačnije putem obrasca koji se nalazi na web stranici. Navedeno nam je bio vrijedan podatak koji govori u prilog “pop up strategiji” kao uspješnom kanalu digitalne strategije. 

©2025 | MD Tourism d.o.o | Sva prava zadržana

Log in with your credentials

Forgot your details?