Društvene mreže nameću dinamičan marketing za poslovna nadmetanja svih nivoa. Često postavljeno pitanje prije nekoliko godina: “Zašto bi naše poslovanje koristilo društvene medije?” zamijenjeno je pitanjem: “Kako naše poslovanje može rasti uz marketing društvenih medija?“.
Uz naše savjete za društvene mreže olakšajte sebi putovanje kroz ovaj danas nezaobilazan svijet.
Prisutnost na društvenim mrežama
Prije stvaranja strategije morate odrediti smjer u kojem se želite kretati. Potrebno je osvrnuti se na karakterističnosti svog poslovanja te dobro razmisliti na kojim se medijima oglašavati:
- Koje su društvene mreže trenutno aktivne
- Jesu li optimizirane (slike, naslovnice, bio’s, URL)
- Koji mediji donose najveću vrijednost
- Kako se vaši profili uspoređuju s konkurentnim profilima
Vaš idealan korisnik
Čak će i najbolji marketing propasti ako cilja pogrešnu publiku. Razmislite o sljedećim karakteristikama svojih korisnika:
- Dob
- Lokacija
- Vrsta posla
- Prihodi
- Problemi koje vaše poslovanje može riješiti
Najkorištenija društvena mreža – vaša misija je posebna!
Vaša misija za društvene mreže vodit će vas u budućim aktivnostima. Šta god planirate imat će refleksiju na identitet vašeg brenda. Kompanija koja objavljuje nasumičan sadržaj bez vođenja će propasti. Ljudi prate eksperte, a ne generaliste!
Identificirajte ključ uspješnog uzorka
Uspjeh možemo mjeriti prema:
- Broju konverzija
- Vremenu provedenom na stranici
- Spominjanju među brendovima
- Broju dijeljenja
Stvaranje zavodljivog sadržaja
Na red dolazi najzabavniji dio, a to je objavljivanje na društvenim mrežama. Sada kada znate tko je vaš idealan klijent i naoružani ste potrebnim informacijama, stvaranje zavodljivog sadržaja trebalo bi biti mačji kašalj. Što se zapravo smatra sadržajem? Evo nekoliko primjera:
- Fotografije
- Video
- Blog objave
- Vijesti
- Infografike
- E-knjige
- Intervjui
Sadržaj je gorivo koje pokreće vaše društvene mreže. Ulagati u visokokvalitetan sadržaj od ključne je važnosti!
Investirajte u alate
Sve marketinške agencije imaju svoje male tajne, alate kojima povećavaju svoju produktivnost. Pravi alati podići će vašu efikasnost i produktivnost na viši nivo, a vrijeme utrošeno na obavljanje posla višestruko će se skratiti.
Pitate se kako? Alatima za rad na društvenim mrežama možete napraviti raspored za svaku planiranu objavu i zaboraviti na objavljivanje (barem na neko vrijeme).
Prati, analiziraj i optimiziraj
Ovo je možda najvažniji korak u postizanju uspjeha na društvenim mrežama. Čak i najuspješnije marketinške agencije oslanjaju se na testiranje i greške. Možda djeluje prejednostavno da bi bilo istinito, ali praćenje podataka, njihova analiza i optimizacija ključni su za uspjeh. Pustite da vas vode podaci.
Utemeljena marketinška strategija ne smije se uzeti zdravo za gotovo, ona zahtijeva neprestanu promjenu i nadogradnju u skladu s razvojem tehnologije. Započetu strategiju svakim danom treba polako optimizirati, odbaciti višak, a usvojiti ono što se pokazalo kao uspješno.