Najznačajnije prednosti Facebook promocije – MD Tourism d.o.o

Za mnoge korisnike Facebook je postao sinonim za internet. Na Facebooku više nismo samo da bismo se povezali s prijateljima. Facebook koristimo kako bismo saznali novosti i informacije o temama koje nas zanimaju. Pratimo stranice informativnih portala, uticajnih i poznatih osoba, blogera, ali i brendova.

Potencijal Facebook promocije poduzetnici su odavno prepoznali. Besplatna online prisutnost, ciljano oglašavanje i građenje odnosa s korisnicima najznačajnije su prednosti promocije putem Facebooka.

Facebook stranice – besplatna online prisutnost

Za kompanije, brendove kao i za male poduzetnike prisutnost na Facebooku znači besplatnu online prisutnost. Izrada Facebook stranice je jednostavna i besplatna.

Koraci izrade Facebook stranice:

  • Odaberite opciju Create a Page (kreiraj stranicu)
  • Izaberite kategoriju stranice
  • Unesite naziv stranice i izaberite kategoriju poslovanja
  • Unesite kontakt podatke, adresu sjedišta ili adresu poslovnice
  • Postavite sliku profila i sliku naslovnice
  • Dodajte opis – uključite informacije o tvrtki, link za web i poziv na akciju (CTA)

Facebook oglasi – ciljana promocija

Osim same online prisutnosti Facebook nudi mogućnost ciljanog oglašavanja te praćenja i analize rezultata. Pri kreiranju oglasa u Facebook Ads Manageru nudi Vam se izbor ciljeva koje oglašavanjem želite postići. U skladu s odabranim ciljevima imate mogućnost izbora tipa, odnosno vrste oglasa. Kako bi Vaši oglasi dosegli pravu publiku u Ads Manageru segmentirajte publiku prema demografskim i geografskim karakteristikama te interesima.

Rezultate vašim promotivnih napora možete pratiti u preglednoj, detaljnoj i lako čitljivoj analitici. Izvještaje Facebook Insights možete preuzeti na računar.

Troškove oglašavanja kontrolirate određivanjem dnevnog budžeta, ili maksimalnog budžeta za cijelu kampanju.

Prednosti Facebook oglašavanja:

  1. Različite vrste oglasa prema cijevima
  2. Precizno targetiranje
  3. Praćenje rezultata i analitika
  4. Kontrola troškova

Facebook objave – građenje odnosa sa zajednicom

Samo postojanje na Facebooku nije dovoljno. Dobra Facebook strategija uključuje građenje odnosa sa zajednicom korištenjem raznih taktika. Dijeljenje zanimljivih i zabavnih objava te raznog informativnog i edukativnog sadržaja ključno je za pridobivanje vjerne publike.

Prilikom planiranja Facebook aktivnosti kreirajte kalendar objava i pridržavajte ga se. U kalendar uključite datum i vrijeme objave, tekst, fotografiju i video, link. Uz pomoć kalendara objava i Facebook analitike lako ćete otkriti kakve objave vaša publika najbolje prihvaća, a koje baš i nisu postigle željene rezultate.

Tipovi objava:

  • Atraktivne fotografije
  • Dijeljenje blog objava ili sadržaja s web stranica
  • Video – trenutno najpoželjniji tip objave

Nakon što otkrijete kakav sadržaj Vaša publika najbolje prihvata, koje je najpogodnije vrijeme za objavu te koje su Vam objave donijele najviše konverzija usmjerite prema tome sav svoj trud.

Iskoristite sve prednosti prisutnosti na Facebooku i ostvarite Vaše poslovne ciljeve.

Ako Vam možda nedostaje znanja, iskustva ili vremena za provođenje kvalitetne Facebook promocije obratite se za pomoć stručnjacima iz MD Agency.

Log in with your credentials

Forgot your details?