Istraživanje ključnih riječi – MD Tourism d.o.o

I vrapci na grani znaju da su ključne riječi (keywords) osnova kvalitetne optimizacije svake web stranice.

Istraživanje ključnih riječi je jedna od prvih aktivnosti koje je potrebno provesti ako želimo da se što bolje pozicioniramo na pretraživačima, a s obzirom da većina ljudi klikne (i završi tamo) na prvi rezultat koji im pretraživači preporuče, od kritične važnosti je da upravo naša stranica bude prva (ili barem jedna od prvih) koju će korisnik otvoriti. O tome, uostalom, zavisi i opstanak na internetu. Za neke tržišne segmente u kojima je konkurencija jako niska, to i nije toliki problem, ali konkurencija na online tržištu postaje sve snažnija, a samim time se i istraživanje ključnih riječi nameće kao nužnost, a ne kao jedna od simpatičnih mogućnosti.

 

Rangiranje ključnih riječi od kritične je važnosti u online svijetu, ali već tu dolazimo do prve zamke u koju mnogi upadaju. Naime, u online svijetu vrijedi zlatno pravilo kvalitet>>>kvantitet.

Istraživanje ključnih riječi ne podrazumijeva aktivnosti kojima će se privući bilo kakvi posjetitelji, već relevantni posjetitelji zbog čega je bitno pronaći prave ključne riječi. Ako se bavite prodajom ručnih kružnih pila, onda vam posjetitelji koji su na vašu web stranicu došli u potrazi za pilates opremom neće mnogo značiti, ma koliko vam veliki broj posjetitelja imponirao. Broj posjetitelja na neku web stranicu jedna je od najvarljivijih statistika koja ne govori previše, a na kraju dana, jedino pitanje koje ćete sebi postavljati neće biti “koliko je posjetitelja bilo” već “ko su oni bili” i “šta su napravili”.

Privlačenje relevantnih posjetitelja je ono što istraživanje ključnih riječi čini toliko bitnim. Riječ je o procesu koji zahtijeva dosta vremena, ali on je itekako isplativ ako ga se ispravno odradi.

 

Sastavljanje liste ključnih riječi ne znači da je vaš posao gotov. Naprotiv, zabava tek počinje.

Log in with your credentials

Forgot your details?