O contentu se često priča i piše. Content zaista jeste jako važan u svijetu digitalnog marketinga – bez ulaganja u blogove, e-bookove, infografike, video sadržaje… brend je praktički osuđen na neprepoznatljivost, a time vjerojatno i na propast.
Za sve koji ne vjeruju tome i kojima još uvijek treba poticaj da otvore oči i ugledaju content, u nastavku slijedi 10 statistika koje svjedoče zašto se content nalazi na tronu digitalnog marketinga:
- Content marketing će generisati 500 milijardi dolara do 2021.
- 78% kompanija u 2019. godini planira kreirati više sadržaja nego u prethodnoj, a 60% njih kreira minimalno jedan sadržajni element dnevno.
- Brendovi koji vode svoj blog imaju 13 puta veće šanse za ostvarivanje povrata uloženih sredstava.
- 74% čitatelja vjeruje edukacijskom sadržaju kojeg brendovi plasiraju, dokle god on ne forsira prodaju.
- 93% B2B kompanija kaže da im content marketing generiše više leadova od tradicionalnih marketinških metoda, pri čemu 85% marketinških stručnjaka kaže da je generacija leadova najvažniji cilj u njihovim strategijama u 2019. godini
- 88% B2B tvrtki koristi content marketing, a kupci u B2B modelu osjećaju puno veću ličnu povezanost od one koja je prisutan u B2C modelu.
- Troškovi content marketinga su 62% niži od troškova tradicionalnog marketinga, a u isto vrijeme content marketing generiše otprilike tri puta više leadova.
- Stručno njegovanje leadova odgovarajućim sadržajem rezultira s 50% više leadova koji su spremni za kupovinu, te smanjuje trošak tog postupka za 33%.
- Blogovi su najefektivnija tehnika u content marketingu prema 75 % marketinških stručnjaka, a slijede ih newsletteri i infografike.
- 22% marketingaša izdvojilo je korisničko iskustvo kao najveću priliku prema kojoj će se content marketing razvijati.