Mobilno oglašavanje, bilo na Google tražilici ili na društvenim mrežama je nešto drugačije od “običnog“ oglašavanja koje nije prilagođeno mobilnim platformama. Mobilni promet je prema Googleovim podacima odavno prestigao desktop, tako da je od velike važnosti pozabaviti se finesama onog što nazivamo mobilnim oglašavanjem.
Stoga, kad kreiramo ne samo oglase, već i kompletan sadržaj na digitalnim platformama, treba uzeti u obzir osnovna pravila.
Ne izgleda sav sadržaj jednako na svim platformama
Oglas koji ste kreirali za Facebook right column ima jednu panoramsku sliku i savršeno je optimizovan da postigne što više klikova upravo tamo gdje je pozicioniran, no vrlo je vjerojatno da će ta slika “ispadati“ na ekranu vašeg smartphonea ili tableta. Korisno je, ne samo zbog testiranja koji će vam oglas generirati više prometa, podijeliti oglase za mobilno i oglase za desktop upravo zato što je njihova vizuelna privlačnost jedan od elemenata njihove uspješnosti.
Kratko i slatko
Jedna od prednosti mobilnih uređaja je upravo pridjev “mobilni“. Na društvenim mrežama smo uvijek i svugdje, a navikli smo obavljati sve svoje obaveze putem naših pametnih uređaja. Uzrečica “location, location, location“ ovdje nije presudna kao kod iznajmljivanja apartmana. Zato treba imati na umu odakle sve ljudi čitaju ono što mi plasiramo i koliko vremena imaju za “prožvakati“ naš sadržaj. U mobilnom oglašavanju vrijedi – manje je više. Recite to koncizno, sažeto i jasno. Ako želite promovisati akciju koju trenutno imate, naznačite to odmah u tekstu i svim relevantnim mjestima poput naslova jer ljudi možda neće imati vremena pročitati sve o vašoj akciji na web stranici ako ih prvo ne privučete njome.
Kreativa je sve!
Marketinška dogma postala je to iz jednostavnog razloga – jer se u praksi pokazala istinitom. Baš kao što će lijepa ambalaža puno prije privući kupca da odabere lijepo upakovani proizvod na polici, vizuelno lijep sadržaj u različitoj formi (video ili slideshow) ono je zbog čega će neko iz ciljane grupe “kliknuti“ na vaš oglas ili pogledati vaš video dok putuje tramvajem kući.
Prilagodite se trendovima
Nećemo puno dosađivati kako je digitalni marketing živući organizam i kako se industrijski trendovi mijenjaju iz dana u dan, ali to je klišej koji je istinit. Što je vrijedilo prije par mjeseci, više se ne primjenjuje, No, u tome i jest ljepota.