Razmišljate o pokretanju Google oglašavanja, ali za Vas je to potpuno neistraženo područje? CPC, PPC, CTR i ostale skraćenice potpuno Vas zbunjuju? No, to je u redu. Možete se opustiti i posvetiti onome što radite najbolje, Vašem poslu, a oglašavanje prepustite stručnjacima.
U nastavku se nalazi sedam najvažnijih razloga zašto biste trebali angažovati agenciju za vođenje Google kampanja.
7 razloga zašto angažovati agenciju za Google oglašavanje
1. Izrada strategije oglašavanja u skladu sa željenim ciljevima
Privi korak prema uspješnoj kampanji je pravilno definisana strategija. U dogovoru s agencijom te u skladu s Vašim ciljevima bit će definirana vaša strategija oglašavanja. Na temelju postavljene strategije bit će određen plan daljnjih aktivnosti.
2. Pravilan odabir tipova oglasa u skladu s ciljevima kampanja
Google nudi mogućnost izbora između četiri vrste oglasa, odnosno kampanja. To su pretraživački oglasi, prikazni oglasi, video oglasi i oglasi za aplikacije.
Pretraživački oglasi su oglasi ciljano kreirani za pretraživačku mrežu. Prikazuju se pored rezultata na Googleu kada korisnici pretražuju proizvode ili usluge koje nudite. Ovim oglasima imate priliku predstaviti Vaše proizvode i usluge upravo tamo gdje i kada ih korisnici traže.
Prikazni oglasi prikazuju se na više od dva milijuna web-lokacija i u više od 650.000 aplikacija, što Vama omogućuje da budete prisutni upravo tamo gdje su Vaši korisnici. Prikazni oglasi mogu se prikazivati u tekstualnom obliku, u obliku banner oglasa, putem Gmaila i u aplikacijama. Svaki od ovih oglasa nudi razne prednosti. Stručnjaci iz agencije odabrat će za pravi oblik oglasa za Vašu kampanju.
Video oglasi prikazuju se korisnicima na YouTubeu. Prednost ovih oglasa je što ih možete prikazivati samo korisnicima kojima ih želite prikazivati i plaćate samo za pregledane oglase. Agencija vam može znatno olakšati proces produkcije i plasmana ovih oglasa.
Oglasi za aplikacije idealan su način da promovirate svoju aplikaciju i dostignete veći broj korisnika. Ovi oglasi prikazuju se unutar cijele Google oglašivačke mreže uključujući Google, Google Play, YouTube i druge web lokacije.
3. Efikasni oglasi koji se prikazuju samo zainteresovranoj publici
Prednost Google oglašavanja je određivanje publike za prikaz oglasa. Tim agencije za digitalno oglašavanje znat će pravilno odrediti ciljanu publiku i tako postići da Vaši oglasi budu maksimalno efikasni.
4. Plaćanje oglasa po kliku, a ne po prikazu
Sve Google kampanje djeluju po PPC (pay-per-click) principu. To znači da oglase plaćate po kliku, a ne po prikazu. Na primjer, ako je Vaš oglas prikazan 100 puta, a na njega je kliknuo jedan korisnik vi plaćate samo taj jedan klik, a ne 100 prikaza. Kratica CPC (cost-pre-click) odnosi se na cijenu jednog klika.
5. Mogućnost samostalnog određivanja budžeta
Budžet za Google kampanje određujete sami. Prilikom planiranja aktivnosti s agencijom važno je definisati budžet koji ste spremni izdvojiti za oglašavanje.
6. Transparentnost potrošnje
Google osigurava transparentnost potrošnje i omogućuje kontinuirano praćenje rezultata kampanja. Tako možete biti sigurni da će Vaš novac biti utrošen samo na oglase koji djeluju.
7. Precizno izvještavanje o ostvarenim rezultatima i konverzijama
Praćenje i mjerenje rezultata ključna je prednost digitalnog oglašavanja. Agencija koja vodi Vaše kampanje kontinuirano prati ostvarene rezultate i prilagođava taktike oglašavanje ostvarivanju Vaših ciljeva. Ne morate se razumjeti u analitičke alate poput Google Analyticsa, od Vaše agencije kontinuirano ćete primati detaljne i razumljive izvještaje o ostvarenim rezultatima i troškovima. Tako ćete uvijek imati pregled nad rezultatima i utrošenom budžetu.
Ako želite pokrenuti Google oglašavanje, a sami ne znate odakle biste krenuli obratite se MD Agency timu. Tu smo da bismo za Vas vodili uspješne Google kampanje.