Instagram vam pruža priliku da izgradite odnos s publikom i povećate svijest o brendu. Za razliku od Facebooka, Instagram algoritam još uvijek dopušta veći organski doseg. No, realno je očekivati da bi se to uskoro moglo promijeniti.
Ako još niste, krajnje je vrijeme da počnete oglašavati na Instagramu. Navodimo 6 glavnih razloga zašto.
1. Kreiranje i upravljanje oglasima putem Facebook Ads Managera
Instagram oglase možete jednostavno kreirati putem Facebook Ads Managera. Ako ste se već oglašavali na Facebooku taj vam je alat dobro poznat.
Zanimljivo je da čak ne morate imati Instagram profil da biste oglašavali na njemu. Oglase jednostavno možete kreirati u Facebook Ads Manageru i plasirati ih na Instagram. Ako imate Instagram račun povežite ga s Facebookom.
2. Dodavanje linka na vaš web
U Instagram objavama nije moguće dodati link na web stranicu, što brendovima predstavlja problem i služi kao čest argument protiv prisutnosti na toj mreži.
Taj je problem riješen u Instagram oglasima. U plaćenim oglasima imate mogućnost dodavanja linka na svoj web.
3. Kreiranje raznih tipova oglasa
Prilikom kreiranja Instagram oglasa možete izabrati tip oglasa koji naviše odgovara vašoj publici. Na raspolaganju su vam foto i video oglasi, carousel i slideshow oglasi te story oglasi.
- Foto oglasi su najjednostavniji oglasi. Sastoje se od jedne fotografije te linka koji vodi na željenu lokaciju. Uz fotografiju napišite prikladan tekst i koristite povezane hashtagove.
- Video oglasi mogu sadržavati do 60 sec. dug video, link na željenu web stranicu, popratni tekst i hashtagove.
- Carousel oglasi su kombinacija od 2 do 10 fotografija i/ili videa koje korisnici pregledavaju popularno rečenoswipanjem. Uz oglas je također moguće objaviti link, popratni tekst i hashatagove.
- Slideshow oglasi su slični video oglasima. Sastavljeni su od niza fotografija koje se korisnicima prikazuju u formi videa.
- Stories oglasi najnoviji su tip oglasa dostupan poslovnim korisnicima. Brendovi se također mogu oglašavati putem Insatagram storya u foto i video obliku. Oglasi objavljeni u formi Instagram stories nestaju kao i story objave privatnih korisnika.
4. Prilagodba oglasa ciljevima
Oglase i kampanje kreirate ovisno o ciljevima koje želite postići oglašavanjem. Na raspolaganju su vam sljedeći ciljevi kampanja:
- Brand awareness – povećanje svijesti korisnika o brendu, proizvodu, usluzi ili aplikaciji
- Doseg – omogućuje vam da dosegnete širu publiku
- Promet – služi za povećanje prometa na vašu web stanicu
- Instalacija aplikacije – poziv na preuzimanje vaše aplikacije
- Engagement – idealan je za promoviranje objava
- Video pregledi – povećanje broja pogleda vašeg video sadržaja
- Lead generation – prikupljanje podataka o korisnicima poput emailova
- Konverzija – povećanje prodaje primjerice web shopa
5. Kreiranje kampanja i setova oglasa
Nakon što ste postavili ciljeve, kreirajte svoju kampanju, a unutar kampanje postavite setove oglasa. Oglase možete precizno targetirati kako biste dosegli vašu ciljanu skupinu.
Kombinirajte različite tipove oglasa i pratite njihove rezultate.
6. Praćenje rezultata, analiza i optimizacija
Jedna od najvećih prednosti digitalnog oglašavanja općenito je mogućnost preciznog praćenja rezultata. Vrlo lako ćete otkriti na koje oglase publika najbolje reagira, što prolazi, a što ne. Dostupna vam je precizna analiza ostvarenih rezultata iz kojih ćete lako iščitati s kojim oglasima treba nastaviti, a koje je nabolje ugasiti.
Iskoristite sve prednosti oglašavanja na Instagramu i povećajte vašu poslovnu uspješnost. Ako tražite stručnjake iz digitalnog marketinga koji će se brinuti o vašem oglašavanju kontaktirajte MD Agency.